wtorek, 24 marca 2015

3 rzeczy, które chciałabym zmienić – Blogging Boost Challenge


Co chciałabym zmienić w sobie i w otoczeniu:

1. Niech ludzie w końcu zaczną słuchać co się do nich mówi – i wtedy wszystkim będzie żyło się lepiej;) Jak dla mnie (obecnie) nie ma nic bardziej irytującego, niż sytuacja w której komuś coś mówię a ten ktoś rozumie to na swój własny (niezrozumiały przeze mnie) sposób, przekręcając wszystkie możliwe informacje, które w tym przekazie się znalazły.


2. W swoim otoczeniu zmieniłabym....otoczenie:) Odcięłabym się od wszelkich wampirów energetycznych oraz wszystkich cioć dobrych rad. Niestety, w naszym najbliższym otoczeniu, zawsze się znajdzie taki ktoś, kto będzie nas próbował ściągnąć w dół, nie pozwalając spełniać marzeń. Więc, w miarę możliwości, trzymamy się z daleka i otaczamy się osobami, które nas motywują i inspirują.

3. Żeby nie było, że takie idealne jesteśmy i tylko od innych czegoś oczekujemy, ostatni punkt dotyczy mnie. W sobie zmieniłabym słomiany zapał, wolałabym, żeby nowe zainteresowanie trwało dłużej a nie kończyło się po chwili.

Blog bierze udział w Blogging Boost Challenge

5 komentarzy :

  1. Świetny post! Też jestem za zmianami z punktu 1 i 2 !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cioć od dobrych rad chętnie bym się pozbyła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm. Punkt 1 i 2 mogłyby znaleźć się na mojej liście. Nad 2 bardzo poważnie się zastanawiałam. Raczej unikam kontaktów z takimi osobami. Znam jednak kogoś, kto swoim narzekaniem i beznadziejnym nastawieniem potrafi zepsuć moje pozytywne nastawienie a jednak nie mam możliwości już bardziej ograniczyć z nim kontaktów.
    Punkt 1 - mój facet... myślę, że takie skwitowanie wystarczy.
    Życzę powodzenia! Szczególnie z punktem 3 który tak naprawdę zależy tylko i wyłącznie od Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milena Adamczyk24 marca 2015 15:04

    Konieczne trzeba się odcinać od wampirów energetycznych. :) Chyba już w każdym otoczeniu można napotkać na takich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się zgodzić ze wszystkimi punktami :) Święta racja. Ja zauważam tendencję, że ludzie mają coraz bardziej wywalone na sprawy, które powinny być ważne. A co do wampirów energetycznych to niestety jeszcze nie wszystkich pozbyłam się ze swojego otoczenia :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na wrzosowisku
Designed By Blokotek