poniedziałek, 1 grudnia 2014

Co nas cieszy, co na inspiruje czyli podsumowanie listopada


Pierwszy tego typu wpis na naszym blogu i oby nie ostatni:) "Co nas cieszy, co nas inspiruje" będzie cyklem postów dodawanych na koniec miesiąca. Będziemy tutaj pokazywać wszystko to, czym się zachwyciłyśmy w ostatnim miesiącu, znajdą się tutaj kosmetyki, filmy, książki, muzyka, jedzenie - jednym słowem MIX :)

Zaczniemy od filmów. W tym miesiącu oglądałam dwa przepiękne filmy, które mnie absolutnie zachwyciły. Nie będę się rozpisywać o czym są, bo to można sobie sprawdzić np na Filmweb. Gwarantuję, że są warte obejrzenia, pokazują jak bardzo kruche jest nasze życie, o czym bardzo często zapominamy.
Jak się zdecydujecie na oglądanie to przygotujcie sobie chusteczki, mogą się przydać;)



Kolejną rzeczą, która mnie zachwyciła jest kosmetyk do włosów. Olejek arganowy.  
Włosy są po nim super miękkie, działa nawet na moje mocno spalone końcówki :) Jak dla mnie jest dużo lepszy niż olejek z Biosilk.


Następne są spodnie ze Stradivariusa. Dawno nie trafiłam na sklep, który ma tak zajebiście wygodne spodnie, stwierdziłam, że wspomnę o tym - niech się świat dowie:) Mam z tego sklepu chyba 4 pary i już raczej nie kupie spodni w innym sklepie:) Cenowo super i niesamowicie wygodne.


Ostatnią rzeczą będą herbatki z biedronki:) Idealne na jesienne i zimowe wieczory, kosztują jakieś 4 zł i są przepyszne. Tą z imbirem piję najczęściej i jest na prawdę rozgrzewająca.


To tyle jeżeli chodzi o listopad. Dziś już 1 grudnia więc niebawem pojawią się dekoracje świąteczne, zachęcamy do zaglądania i komentowania:)

3 komentarze :

  1. Jeszcze nie oglądałam tych filmów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie wypróbować ten olejek arganowy... no i te herbatki z biedronki :) Nawet nie wiedziałam że takie są :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Na wrzosowisku
Designed By Blokotek